مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 14:562015-11-30سياسي

546 مبلغ و مبلغه دهه آخر صفر به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شود


معاون تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای تبیین نهضت عاشورای حسینی، نقش اصحاب در زنده نگه داشتن این نهضت الهی و رسالت مسلمانان دراین عرصه546 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر امروز در آیین مراسم سوگواری مراسم دهه آخر ماه صفر با اشاره به اینکه برنامه ریزی های مناسبی برای دهه آخر صفر شده است، اظهار داشت: دهه آخر صفر شامل اربعین حسینی، سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) است که برنامه ریزی های مناسبی برای حضور روحانیون در مساجد و هیئت های مذهبی صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور ترویج و تبلیغ سیره پیامبر بزرگ اسلام وائمه معصومین (ع) و نشر و گسترش معارف دینی، مبلغ ومبلغه به مساجد اعزام می شوند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حضور مبلغان می تواند فضای معنوی جامعه را تقویت کند تصریح کرد: مبلغان ضمن اینکه فضای معنوی خاصی در جامعه فراهم می کند پاسخ های مناسبی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ارائه می کنند.

محمودی نیا با اشاره به اعزام 546 مبلغ و مبلغه در دهه آخر صفر در استان بوشهر اظهار داشت: در مراسم های ویژه دهه آخر صفر در استان بوشهر 446 مبلغ و 100 مبلغه به محافل و مجالس عزادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

546 مبلغ و مبلغه دهه آخر صفر به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شود

546 مبلغ و مبلغه دهه آخر صفر به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شود