مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 14:412015-11-30ورزشي

برخی از استخرهای ورزشی استان اصفهان نیازمند بازسازی و تعمیر است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و علمی اداره ورزش بر استخرهای ورزشی گفت: کاربری ناصحیح از استخرهای ورزشی هزینه هایی را برای اداره کل در بر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد سلطان حسینی ظهر امروز در مراسم بازگشایی استخر شهدای ورزشکار فلاورجان اظهار داشت: نمایندگان مجلس طرحی را مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی تصویب کرده اند که طرح بسیار خوبی است، در این طرح ادارات کل ورزش و جوانان ناظر بر اماکن ورزشی قرار داده شده اند.

وی با بیان اینکه استخر فلاورجان به دلیل نظارت نادرست مسئولان به تعطیلی و تعمیرات اساسی نیازمند شد، افزود: در حال حاضر به واسطه نظارت ناصحیح اداره کل ورزش و جوانان استان بر استخرهای ورزشی سبب شده تا این اداره مجبور باشد هر ساله هزینه هایی را برای تعمیر استخرهای ورزشی بپردازد، در صورتی که اگر این نظارت ها به صورت کامل انجام می شد از محل وثیقه اجاره کننده استخر بودجه مورد نیاز برای جبران خسارات وارده تأمین می شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: استخر ابوذر اصفهان با اعتبار 550 میلیون تومان باز سازی شده است، استخر انقلاب نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی است، این نمونه ها نشان می دهد که مجلس قانون خوبی را تصویب کرده اما نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از استخرهای ورزشی استان اصفهان نیازمند بازسازی و تعمیر است

برخی از استخرهای ورزشی استان اصفهان نیازمند بازسازی و تعمیر است