مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 13:012015-11-30سياسي

رییس پلیس فتای کردستان: 39 درصد جرائم فضای مجازی در کردستان مربوط به تلگرام است


بیش از 9 درصد جرائم فضای مجازی در کردستان مربوط به انتشار عکس ها و فیلم های خانوادگی و 39 درصد مربوط به تلگرام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، فرامرز شاکری پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های گروهی در سنندج، اظهار کرد: یکی از دغدغه های امروز استفاده از فضای مجازی برای خانواده و آحاد جامعه و افزایش روزافزون جرائم در این بخش است.

به گفته وی، با رشد شبکه های اینترنتی، جرائم از فضای سنتی و واقعی به فضای مجازی و سایبری کوچ کرده و لازم است رسانه ها در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا امنیت افراد و اطلاعات آنها در فضای مجازی حفظ شود.

رییس پلیس فتای کردستان در ادامه گفت: ما قصد محدود کردن افراد را نداریم و اگر به صورت صحیح و اصولی از آن استفاده شود و امنیت سایر کاربران به مخاطره نیفتاد، قطعا فضای مجازی مفید خواهد بود.

شاکری با بیان اینکه در سال گذشته و سال جاری بیش ترین تمرکز به پیشگیری در فضای مجاز اختصاص داده شده است، اظهار داشت: در بحث پیشگیری تعاملات خوبی با دانشگاه و آموزش و پرورش ایجاد شده است و با آموزش در مدارس و دانشگاه ها حضور فعال داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: با پیشگیری ها و تشریح جرائم و خطرات فضای مجازی به کاربران توانسته ایم در 8 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 21 درصد جرائم سایبری را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای کردستان: 39 درصد جرائم فضای مجازی در کردستان مربوط به تلگرام است

رییس پلیس فتای کردستان: 39 درصد جرائم فضای مجازی در کردستان مربوط به تلگرام است