مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 13:012015-11-30اجتماعي

قرعه کشی انگشتر و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) ویژه زائران مجازی + لینک فیلم


آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و 5 عدد انگشتر ویژه را به ثبت نام کنندگان در صفحه «زیارت به نیابت» به قید قرعه اهدا می کند.

- آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و 5 عدد انگشتر ویژه را به ثبت نام کنندگان در صفحه زیارت به نیابت به قید قرعه اهدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی، ولاء الصفار مدیر بخش تبلیغات الکترونیکی حرم با اعلام این خبر گفت: شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و تعداد پنج عدد انگشتر که نگین آن به مدت هفتاد سال، مرمر داخل ضریح مطهر بوده را به مناسبت اربعین حسینی به ثبت نام کنندگان طرح صفحه(زیارت به نیابت) اهدا می کند.

وی افزود: زمان قرعه کشی روز اربعین حسینی بعد از نماز ظهر است و کاربران می توانند از اکنون در این صفحه، نام خود و اعضای خانواده و بستگان را ثبت کنند.

ولاء الصفار در پایان از ثبت نام کنندگان خواست تا ایمیل خود را نیز در صفحه زیارت به نیابت درج کنند تا امکان برقراری ارتباط با آن ها امکان پذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صفحه زیارت به نیابت" برای محبان اهل بیت(ع) که بُعد مسافت مانع از رسیدن آنان به کربلا و زیارت بارگاه منور امام حسین(ع) است، طراحی شده و خدّام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی انگشتر و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) ویژه زائران مجازی + لینک فیلم

قرعه کشی انگشتر و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) ویژه زائران مجازی + لینک فیلم