مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 12:362015-11-30اجتماعي

امکانات تحصیل دانش آموزان در پروژه های مسکن مهر فراهم شد


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رایزنی هایی برای افزایش بودجه این وزارتخانه در سال 95 صورت گرفته است، گفت: امکانات تحصیل دانش آموزان در پروژه های مسکن مهر فراهم شد و و در حال حاضر مشکل بزرگی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، علی اصغر فانی امروز در حاشیه همایش دیده بیدار که به مناسبت هفته بسیج در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان ایلام به منظور ارائه خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی تمام مدارس را در اختیار زوار قرار داده است و کلاس های درس تا پایان اربعین تعطیل است.

وی در خصوص صدور حکم ریاست دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: چندین بار برای دریافت حکم ریاست آقای مهرمحمدی اقدام کردیم و امیدواریم به زودی حکم ریاست وی بر دانشگاه فرهنگیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص هزینه دوره آموزشی، ویژه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: هنوز رقم دقیق این دوره آموزشی مشخص نیست اما بخشی از هزینه ها توسط دانشگاه فرهنگیان و بخشی توسط آموزش و پرورش تامین خواهد شد و تلاش بر این است تا داوطلبان کمترین هزینه را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تحصیل دانش آموزان در پروژه های مسکن مهر فراهم شد

امکانات تحصیل دانش آموزان در پروژه های مسکن مهر فراهم شد