مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 12:052015-11-30بين الملل

اردن تدابیر امنیتی در اطراف زیارتگاه های شیعیان را افزایش داد


منابعی آگاه در اردن از تشدید تدابیر امنیتی و افزایش تعداد نگهبانان در اطراف مساجد و زیارتگاه های شیعیان این کشور خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری الفجر، این منابع می گویند: تدابیر امنیتی در زیارتگاه های شیعیان از جمله بازرسی بی سابقه ای نمازگزاران قبل از نماز جمعه و نیز در مقبره جعفر ابن ابی طالب در استان الکرک، به شدت افزایش یافته است.

این منابع افزودند: حدود 13 خودروی گشت امنیتی در اطراف مقبره و راه های منتهی به آن "در راستای ممانعت از وقوع هر گونه اقدامی که مخل امنیت کشور باشد" مستقر شدند.

بنا بر این گزارش: پس از تدابیر امنیتی که از سوی دستگاه امنیتی در ورودی های مسجد مقبره اعمال شده، تعداد نمازگزاران در این مسجد کاهش یافته است.

یک منبع امنیتی ضمن عادی دانستن این اقدامات تاکید کرد که این مساله نگران کننده نیست اما مردم می گویند دستگاه امنیتی احتمالا از یک تهدید جدی اطلاع پیدا کرده و می خواهد آن را خنثی کند.

مقبره های جعفر بن ابی طالب، عبدالله بن رواحه و زید بن حارثه در جنوب اردن مقصد بسیاری از مسلمانان جهان به ویژه شیعیان است.

هر ماهه حدود 5000 مسلمان از کشورهای مختلفی مثل عراق، هند، بنگلادش، آفریقای جنوبی، پاکستان، ترکیه، اندونزی، لبنان و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن تدابیر امنیتی در اطراف زیارتگاه های شیعیان را افزایش داد

اردن تدابیر امنیتی در اطراف زیارتگاه های شیعیان را افزایش داد