مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:152015-11-30سياسي

بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در رسانه های خارجی


دومین نامه حضرت آیت الله خامنه ای به عموم جوانان در کشورهای غربی روز یک شنبه منتشر شد، این نامه در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس رهبری ایران در دومین نامه خود خطاب به جوانان غربی حملات اخیر در پاریس را تروریسم کور خواند که اولین واکنش وی به این حملات محسوب می شود.

در این حادثه تروریست ها نزدیک به 130 تن را کشته و دهها تن را زخمی کردند.

دولت ایران نیز پیش از این حادثه تروریستی پاریس را محکوم کرده بود.

وی در ادامه این نامه با اشاره به اشغال فلسطین توسط اسراییل، این اقدامات اسراییلی ها را وحشیانه توصیف کرد و گفت که از خونریزی ها در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق متاثر می شود.

آیت الله خامنه ای که اسراییل را به رسمیت نمی شناسد در نامه خود تاکید کرد که حوادث تلخ تروریستی در پاریس وی را بر آن داشته است تا بار دیگر با جوانان گفت وگو کند.

خبرگزاری فرانسه نیز با انتشار بخشهایی از نامه مقام معظم رهبری به جوانان در کشورهای غربی گزارش داد: آیت الله خامنه ای استانداردهای دوگانه غرب را در این نامه محکوم کرد.

وی در نامه خود آورده است: هر آن کس که از محبت و انسانیت بهره برده باشد، از دیدن این صحنه ها متاثر و متالم می شود، چه در فرانسه رخ دهد، چه در فلسطین و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در رسانه های خارجی

بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در رسانه های خارجی