مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:112015-11-30سياسي

95 پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه فعالیت می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از وجود 95 پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام رضا(ع) این شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این افراد وجود 140 پزشک عضو هیئت علمی نیز در بیمارستان بار علمی ویژه ای به آن بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین کریم امروز در حاشیه بازدید فرماندار کرمانشاه از بیمارستان امام رضا(ع) اظهار داشت: این بیمارستان از 240 دستیار پزشک، 140 پزشک عضو هیئت علمی و دو هزار کارمند در بخش های مختلف برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) 714 تخت مصوب دارد، عنوان کرد: این بیمارستان امروز به عنوان بزرگترین و در عین حال مجهزترین بیمارستان غرب کشور پاسخ گوی نیاز بسیاری از مراجعان از داخل و خارج استان است.

کریم گفت: تلاش تمام کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) ارائه بهترین خدمات به مردم است و با توجه به گستردگی طیف مراجعان و فراوانی درخواست ها، همکاران ما تاکنون خدمات خوبی را به هموطنان ارائه داده اند.

وی افزود: با وجود مشکلاتی از جمله شلوغی و تردد زیاد و ایجاد ترافیک مقابل در ورودی بیمارستان اما با این حال ارائه خدمت به مردم به عنوان یک اصل سرلوحه فعالیتهای تمامی کارکنان بیمارستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه فعالیت می کنند

95 پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه فعالیت می کنند