مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:062015-11-30ورزشي

افضل با مس انتقام گرفت؛ سقوط گیتی پسند از صدر


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با قبول شکست مقابل مس سونگون صدر جدول را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال هم به پایان رسید و سهم نماینده اصفهان شکست مقابل رقیب قدرتمند خود و سقوط 4 پله ای از صدر جدول بود.

در حالی که گیتی پسند با نتایج به دست آمده در هفته گذشته به صدر جدول رفت، در تبریز با تیمی روبرو شد که هم امتیاز و از رقبای اصلی گیتی پسند در مسیر قهرمانی بود و در واقع نماینده اصفهان می توانست با پیروزی در این دیدار با قدرت در کورس قهرمانی باقی بماند.

شاگردان رضا لک با وجود اینکه بازی را خیلی خوب آغاز کردند و با گل ثانیه 30 مهدی جاوید از حریف پیشی گرفتند اما در ادامه اسیر مهارت و هوش بازیکن برجسته مس سونگون یعنی حسین طیبی شدند که با هت تریک در این دیدار گیتی پسند را از صدر پایین کشید و در مقابل چشمان سرمربی تیم ملی به خوبی درخشید.

هرچند همانطور که پیش بینی می شد بازی نزدیک و فشرده دنبال می شد اما مس سونگون با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران توانست با فشار بر روی بازیکنان گیتی پسند 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند و دوباره به رده دوم بازگردد؛ در این بازی حتی پاورپلی گیتی هم کارساز نبود و فقط یک گل دیگر برای کم کردن اختلاف در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افضل با مس انتقام گرفت؛ سقوط گیتی پسند از صدر

افضل با مس انتقام گرفت؛ سقوط گیتی پسند از صدر