مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 09:262015-11-30سياسي

کلینی: نامه رهبر انقلاب باید به زبان عبری هم ترجمه شود


نکته قابل توجه در نامه، بحث نگاه اسلام به پدیده ترور است زیرا برخی به دنبال این هستند تا نشان دهند ماهیت اسلام با خشونت پیونده خورده در حالی که چنین نیست و در گفتار و ادبیاتی که در نامه مشاهده می شود تلاش شده تا این زدوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای غربی منتشر شد که حاوی مفاهیم راهبردی از جمله در زمینه شناخت تروریسم و ریشه های آن و تبیین صحیح جایگاه متهم و قربانی که در ادبیات سیاسی امروز جهان وارونه تعبیر می شود، بود.

برای درک بهتر از آنچه در این نامه مهم و در عین حال صمیمانه رهبر انقلاب به جوانان غرب آمده است با محمد فرهاد کلینی کارشناس ارشد مسائل راهبردی گفتگو کردیم که مشروح آن در ادامه تقدیم می شود.

** درباره دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی، به عنوان آغاز بحث بفرمایید اولا چرایی انتشار این نامه و تفاوت آن نسبت به نامه اول و اینکه اساسا چه تحولاتی منتهی و منجر به صدور این نامه از سوی رهبری شد و ارزیابی شما از اصل نامه و انتشار آن در فضای کنونی تحولات بین المللی چیست؟ همچنان که مستحضر هستید انگیزه مجدد ارسال این نامه به محیط جوانان اروپا درچارچوب وقایع تلخی بود که در پاریس اتفاق افتاد و به صراحت این موضوع در نامه دوم رهبر انقلاب مورد اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینی: نامه رهبر انقلاب باید به زبان عبری هم ترجمه شود

کلینی: نامه رهبر انقلاب باید به زبان عبری هم ترجمه شود