مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 02:102015-11-29فرهنگي

این فیلم "راحت الحلقوم" نیست + آنونس


کارگردان فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود»؛ معتقد است که فیلمش از جنس «فیلمی از جنس امروز» است و تهیه کننده آن هم تاکید دارد که "این فیلم «راحت الحلقوم» نیست.

- کارگردان فیلم چهارشنبه خون به پا می شود ؛ معتقد است که فیلمش از جنس فیلمی از جنس امروز است و تهیه کننده آن هم تاکید دارد که "این فیلم راحت الحلقوم نیست.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، در نشستی که ایسنا به بهانه ی اکران چهارشنبه خون به پا می شود برگزار کرد، حماسه پارسا (کارگردان)، محمدرضا فرد (بازیگر و یکی از سرمایه گذاران) و سید غلامرضا موسوی (تهیه کننده) حضور داشتند.

این فیلم ویژگی های یک فیلم کامل را دارد در این نشست غلامرضا موسوی در پاسخ به اینکه چندی پیش به بحران فیلم سوزی در این مقطع زمانی اعتراض کردید اما چرا این زمان را برای اکران فیلم انتخاب کردید؟ گفت: چهارشنبه خون به پا می شود تولید سال 1393 است ، یعنی اواخر سال 92 که تا اوایل سال 93 ساخت آن به طول انجامید.

از ویژگی های فوق العاده ی آن، فیلمنامه بسیار خوبش بود که اولین بار وقتی که آقای فرد برای من آن را آوردند، احساس کردم که این فیلمنامه کار یک هنرمند حرفه ای است که با اسم مستعار، آن را نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فیلم "راحت الحلقوم" نیست + آنونس

این فیلم "راحت الحلقوم" نیست + آنونس