مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 01:102015-11-29ورزشي

کفاشیان با تیپ هندی در مهمانی AFC + عکس


رییس خوش خنده فوتبال ایران که مدتی است نایب رییس کنفدراسیون قاره هم محسوب می شود حسابی به گشت و گذار در کشورهای دور و نزدیک آسیا می پردازد و البته در هند اعلام کرد که برای رقابت در انتخابات اسفندماه فدراسیون هم مجددا ثبت نام خواهد کرد.

- کد خبر: 550958 تاریخ انتشار: 09 آذر 1394 - 01:14 - 30 November 2015 ماه های آخر دومین دوره ریاست علی کفاشیان بر فوتبال ایران حسابی به او خوش می گذرد و رییس خوش خنده فوتبال ایران که مدتی است نایب رییس کنفدراسیون قاره هم محسوب می شود حسابی به گشت و گذار در کشورهای دور و نزدیک آسیا می پردازد و البته در هند اعلام کرد که برای رقابت در انتخابات اسفندماه فدراسیون هم مجددا ثبت نام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در تازه ترین عکسی که از کفاشیان منتشر شده ، وی با تیپ جالب و معروف هندی ها در یک مهمانی دیده می شود.

توضیحات خود کفاشیان جالب است: این ضیافت درهتل برگزار شد که در این جشن اکثر حضار و مهمانان زمانی که قصد حضور در این مهمانی را داشتند باید با تیپ هندی در این مراسم حاضر می شدند و این تیپ فقط منحصر به من نبود.

البته حضور هنرپیشه ها را تکذیب می کنم .

فقط اعضای فدراسیون های مختلف آسیا و کمیته اجرایی AFC در این مراسم حضور داشتند و همه چیز به صورت سنتی وجود داشت و حتی سرو غذا و اماکنی که شبیه سازی شده بود، نیز سنتی و زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان با تیپ هندی در مهمانی AFC + عکس

کفاشیان با تیپ هندی در مهمانی AFC + عکس