مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 00:102015-11-29سياسي

پرونده انتقال خون برای "بحران"/ کمپین ویژه برای یک گروه خونی


مدیر عامل سازمان انتقال خون ضمن ارائه توضیحاتی درباره میزان آمادگی این سازمان برای مقابله با بحران های احتمالی در کشور، برخی برنامه های انتقال خون در این زمینه را برشمرد و در عین حال گفت: - در زمینه مانورهای پدافندی در این زمینه هم به زودی یک مانور ویژه در سراسر کشور خواهیم داشت.

دکتر علی اکبر پورفتح الله در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در توضیح میزان آمادگی سازمان انتقال خون برای مقابله با بحران احتمالی در پایتخت یا کشور به دنبال بروز سیل، زلزله و بلایای طبیعی گفت: طبیعتا یک آمادگی کلی در سازمان انتقال خون در سرار کشور ساماندهی کرده ایم.

همچنین از سال گذشته برای داشتن ذخیره خونی مناسب در سراسر کشور برنامه ریزی کرده ایم؛ بطوریکه از سال گذشته تا امسال یعنی در 18 ماه گذشته، هیچوقت اجازه نداده ایم که ذخیره خون و فرآورده های خونی در سراسر کشور از پنج برابر مصرف روزانه مان کمتر شود.

این موضوع پشتوانه خوبی برای مقابله با حوادث و سوانح است.

9 سامانه سیار انتقال خون برای مواجهه با بحران وی با بیان اینکه طبیعتا در زمینه زیرساخت ها دچار مشکلات عمده ای هستیم، افزود: تا جایی که خود مراکز انتقال خون فضاهای مناسبی برای روبرو شدن با بحران ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده انتقال خون برای "بحران"/ کمپین ویژه برای یک گروه خونی

پرونده انتقال خون برای "بحران"/ کمپین ویژه برای یک گروه خونی