مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 21:552015-11-29بين الملل

معترضان ضد دولتی در مولداوی تظاهرات کردند


ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُتهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/09/08هزاران تن از مردم مولداوی روز یکشنبه در اعترضات ضد دولتی در کیشنیف و دیگر شهرهای این کشور شرکت کردند.

مقامات پلیس مولداوی در این باره اعلام کردند در این تظاهرات که توسط حزب منزلت و حقیقت مولداوی سازمان دهی شده بود، نزدیک به 20 هزار نفر شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایتار تاس از کیشنیف، بر اساس گزارش های منتشر شده، معترضان در پایتخت مولداوی در میدان مرکزی شهر مقابل ساختمان کابینه تجمع کردند و مانع رفت و آمد خودروها در منطقه شدند.

معترضان شعارهایی از قبیل هرج و مرج طلب ها باید بروند ، مافیاها باید بروند ، دزدها باید به زندان انداخته شوند ، دولت باید کناره گیری کند ، و همه پرسی سر دادند.

واسیلی ناستاسه از رهبران حزب منزلت و حقیقت در این باره گفت: اقدامات ما به گونه ای زمان بندی شده است که با آغاز پویش جمع آوری امضا برای برگزاری همه پرسی قانون اساسی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری همزمان باشد.

از دیگر مواردی که خواستار برگزاری همه پرسی درباره آن هستیم، لغو مصونیت قضایی نمایندگان پارلمان و کاهش کرسی های پارلمان از 101 به 71 عدد است.

وی در ادامه گفت معترضان قصد دارند اعتراض های خود را تا فصل زمستان ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان ضد دولتی در مولداوی تظاهرات کردند

معترضان ضد دولتی در مولداوی تظاهرات کردند