مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 20:452015-11-29فرهنگي

روایتی از زندگی "مارلون براندو" در حقیقت


فیلم مستند بلند «ببین چی میگم مارلون!» ساخته «استیون رایلی» که درباره ی زندگی «مارلون براندو» یکی از بزرگ ترین بازیگران تاریخ سینما است، - فیلم مستند بلند ببین چی میگم مارلون! ساخته استیون رایلی که درباره ی زندگی مارلون براندو یکی از بزرگ ترین بازیگران تاریخ سینما است، در بخش مستند- پرتره ی نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خلاصه ی این فیلم مستند 112 دقیقه ای که محصول سال 2015 کشور آمریکا است و در جشنواره معتبر ساندنس هم روی پرده رفته، آمده است: ببین چی میگم مارلون گنجینه ای از نوارهای صوتی بی نظیر درباره ی مارلون براندو است که توسط خودش ضبط شده است.

زمان این نوارها بیش از 300 ساعت می شود که در آنها براندو از زندگی اش در سال های دهه 40 صحبت می کند؛ صدای مردی که هم طنزآمیز است و هم دردناک.

در کارنامه ی فیلمسازی استیون رایلی، ساخت مستندهای پُرمخاطب خون آبی (2008) و همه چیز یا هیچ چیز (2014) هم دیده می شود.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار حقیقت بهترین راهنماست که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از زندگی "مارلون براندو" در حقیقت

روایتی از زندگی "مارلون براندو" در حقیقت