مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 19:462015-11-29دانش

دومین دوره کارآفرینی"استارت آپ ویکند" در بوشهر برگزار شد


دومین دوره رویداد استارت آپ ویکند بوشهر با شرکت 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان های بوشهر و فارس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالمجید مصلح بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به رویکرد دانشگاه خلیج فارس در توسعه کارآفرینی دانش بنیان و فناوری محور در خصوص دومین رویداد کارآفرینی بوشهر گفت: دومین رویداد کارآفرینی استان بوشهر با عنوان استارتاپ کمپ با شرکت 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان های بوشهر و فارس به مدت 54 ساعت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی، تجربی جهانی است که طی 3 روز متوالی برگزار می شود.

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه در طرح استارت آپ ویکند شرکت کنندگان ایده هایشان را مطرح می کنند خاطرنشان کرد: در طرح استارت آپ ویکند برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گردهم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

مصلح ضمن تقدیر از همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس، استانداری بوشهر و کانون کارآفرینی ایران در برگزاری مناسب این رویداد بر لزوم برنامه ریزی برای کاربردی کردن ایده ها و طرح های فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره کارآفرینی"استارت آپ ویکند" در بوشهر برگزار شد

دومین دوره کارآفرینی"استارت آپ ویکند" در بوشهر برگزار شد