مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:412015-11-29حوادث

رییس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد اعتراف سارق زن به 30 فقره سرقت از منازل


پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت که طی عملیاتی سارق زن دستگیر و به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی با اشاره به وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از انجام یکسری تحقیقات و به دست آوردن مستنداتی، سارق مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن اشاره به اینکه سارق نام برده یک زن بوده اظهار داشت: فرزند 10 ساله این سارق در اکثر سرقت ها حضور داشته که این سارق در بازجویی های به عمل آمده به 30 فقره سرقت از منازل شهر اصفهان و شهرستان نجف آباد اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان بیان کرد: در بازرسی که از مخفیگاه این سارق انجام گرفت تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شد که متهم پس از دستگیری، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با توصیه به مردم در خصوص مراقبت از منازل و اموالشان گفت: مردم باید حتی الامکان منزل خود را خالی نگذارند و موقع مسافرت به همسایگان خود اطلاع دهند تا مراقب منزل آنها باشند و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهند و نسبت به تعویض قفل هایی که کلید آن ها گم شده یا در اختیار دیگران بوده اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد اعتراف سارق زن به 30 فقره سرقت از منازل

رییس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد اعتراف سارق زن به 30 فقره سرقت از منازل