مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:262015-11-29سياسي

40 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است


40 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمیدرضا طیبی ظهر امروز در نشست با روسای دانشگاه های استان گلستان اظهار داشت: هم اکنون 40 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است که از این تعداد 12 مرکز در تهران و بقیه در استان ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور پیشرفت براساس حفظ اصول و ارزش های انقلاب است، افزود: بنیان و اساس توسعه در هر جامعه ای براساس توسعه های فرهنگی و علمی و فناورانه است که این نهاد در زمینه سازی توان کشور در عرصه فرهنگی علمی و فناورانه تلاش های موفقی انجام داده است.

رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت ها و پژوهش های تحقیقاتی صورت گرفته در جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: دستیابی به فناوری های پزشکی، مهندسی، صنایع نفتی، فرستنده های رادیویی، پژوهشکده رویان از جمله دستاوردهای علمی و پژوهشی در جهاد دانشگاهی است.

وی اظهار کرد: در زمینه طراحی و ساخت دکل های نفتی، تولید انواع مواد شیمیایی در حوزه کشاورزی و ژنتیک کارها و اقدامات خوبی توسط پژوهشگران جهاد دانشگاهی انجام گرفته است.

طیبی افزود: جهت گیری اصلی جهاد دانشگاهی از ابتدا توسعه فرهنگی و علمی به عنوان عوامل تاثیرگذار در پیشرفت کشور بوده و اکنون نیز با همین رویکرد به دنبال آموزش های تخصصی و فناورانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است

40 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است