مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:112015-11-29سياسي

شورای راهبردی توسعه مرکز مازندران تشکیل شد


سرپرست فرمانداری ساری با تاکید بر توجه ویژه به توسعه ساری به عنوان مرکز مازندران، گفت: شورای راهبردی توسعه مرکز استان با حضور مدیران ارشد استان در مرکز مازندران تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد حسین زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری، اظهار داشت: ساری نماد و محور توسعه باید باشد و همه مسئولان باید در این زمینه اهتمام کنند.

وی افزود: بنده فرماندار دولت بوده و نماینده حزب یا گروهی نیستم، بنابراین از همه گروه های سیاسی و اجتماعی برای رفع عقب ماندگی های مرکز مازندران استفاده خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به اینکه نبود تفکر متمرکز توسعه ای، دلیل عدم توسعه شهرستان ساری بوده است، تصریح کرد: نمی توان با دیکتاتوری شهر را اداره کرد و باید با هم افزایی از هرگونه اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه منشور اخلاقی مدیران دولت بوده و باید آن را صیانت کنیم، افزود: اختلاف نماینده ساری و بنده جزیی بوده که در یک نشست به زودی رفع می شود.

وی بیان کرد: پروژه های نیمه تمام در مرکز استان بوده که باید در اولویت تکمیل قرار گیرد و باید در توزیع منابع، مدیریت هزینه را رعایت کنیم.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ساری باید در مدار توسعه قرار گیرد و با تصمیمات ساختاری مرکز مازندران را الگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی توسعه مرکز مازندران تشکیل شد

شورای راهبردی توسعه مرکز مازندران تشکیل شد