مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:352015-11-29ورزشي

کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو (3) / زیدوند در فینال ، گرایی و مردانی در رده بندی


مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ طلایی باکو با حضور ملی پوشان ایران در جمهوری آذربایجان پیگیری شد و کشتی گیر وزن 66 کیلوی ایران به فینال راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اختصاصی مسابقات ، نتایج نمایندگان ایران به این شرح است :* 59 کیلوگرم : محسن حاجی پور در دور یک هشتم نهایی مغلوب جسی تیلکی از آمریکا شد و با شکست این حریف در نیمه نهایی حاجی پور حذف شد.

مهرداد مردانی در دور یک هشتم نهایی نتیجه را به المرات تاسمرادوف از ازبکستان واگذار کرد و با صعود این حریف به فینال ، مردانی به جدول بخت مجدد رفت که در دیدار این مرحله با مصدومیت کنیچیرو فومیتا کشتی گیر ژاپنی ، راهی دیدار رده بندی شد.

مردانی در مصاف برای کسب مدال برنز به دیدار جسی تیلکی کشتی گیر آمریکایی و حذف کننده حاجی پور می رود.

* 66 کیلوگرم : محمد علی گرایی در دور یک هشتم نهایی ریو هان سو از کره جنوبی را برد و در یک چهارم نهایی 3 - 2 از سد پان ژنگ از چین گذشت.

گرایی در نیمه نهایی 0 - 9 برابر کامران ممدوف از جمهوری آذربایجان ضربه فنی شد و در دیدار رده بندی برنده مصاف دایمیو ژادریایف از قزاقستان و زائور کابالویف از روسیه را ملاقات می کند.

مهدی زیدوند پس از برتری بر علی ارسلان دیگر نماینده ایران در یک هشتم نهایی ، در یک چهارم نهایی استوان لوای از اسلواکی را 6 - 4 مغلوب کرد و راهی فینال شد تا با کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو (3) / زیدوند در فینال ، گرایی و مردانی در رده بندی

کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو (3) / زیدوند در فینال ، گرایی و مردانی در رده بندی