مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:352015-11-29ورزشي

کفاشیان: قطری ها خواستار همکاری ایران در برگزاری جام جهانی 2022 هستند


در صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر داشتیم، آنها نسبت به همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر تاکید بسیار زیادی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ علی کفاشیان -رییس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدا گفت: مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا در سال 2015 امشب برگزار می شود و طی آن برترین های آسیا در حوزه های مختلف فوتبال شناخته خواهند شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این مراسم مسئولان ورزشی و مسئولان فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیایی به مذاکره با یکدیگر پرداختند که در همین راستا در صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر داشتیم، آنها نسبت به همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر تاکید بسیار زیادی داشتند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: روز گذشته هم دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر در نشست خبری خود ابراز امیدواری زیادی نسبت به حضور ایران در جام جهانی 2022 داشت و هیجان فوتبالی و هواداران بیشمار فوتبال کشورمان را از دلایل موثر حضور ایران در جام جهانی اعلام کرده است.

کفاشیان در ادامه بیان کرد: البته مذاکراتی با مسئولان فوتبالی چین هم داشتیم که نسبت به برگزاری بازیهای دوستانه در رده سنی پایه ابراز علاقه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: قطری ها خواستار همکاری ایران در برگزاری جام جهانی 2022 هستند

کفاشیان: قطری ها خواستار همکاری ایران در برگزاری جام جهانی 2022 هستند