مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:302015-11-29بين الملل

گزارش الازهر از شگردهای داعش برای جذب نوجوانان


در گزارشی که توسط دیده بان الازهر مصر تدوین شده است آمده که افراد خردسال برای داعش یک نیروی کار به شمار می آیند و داعش از کسانی که از ضعف هویت رنج می برند یا خانوادههای از هم پاشیده دارند و از کودکان و نوجوانان به عنوان جاسوس یا برای شرکت در نبرد استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، یک مسئول دیده بان الازهر عنوان داشت: این گزارش نشانگر این است که داعش یک تشکیلات فریب دهنده است و می داند که چگونه با احساسات افراد کم سن و سال، دختران و نوجوانان بازی کند اما زمانی که به استدلال هایش برای افراد کم سن و سال دقت می شود می بینیم که هیچ استدلال عقلی یا شرعی ندارد.

در این گزارش که توسط مرکز دیده بان الازهر تدوین شده است آمده که داعش از کودکان به عنوان جاسوس و برای شرکت دادن آنها در نبرد استفاده می کند و دختران را برای کارهای خانه یا سوء استفاده جنسی به خدمت می گیرد و همچنین از دختران برای جذب دختران بیشتر در فضای مجازی استفاده می کند.

در این گزارش آمده که داعش برای تاثیر گذاشتن بر افراد کم سن و سال آن ها را شستشوی مغزی می دهد و آن ها را از یک سو به شهادت ترغیب می کند و آیاتی از قرآن را برای آن ها تلاوت می کند تا آنها را قانع کند که به عنوان شهید خواهند مرد و به بهشت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش الازهر از شگردهای داعش برای جذب نوجوانان

گزارش الازهر از شگردهای داعش برای جذب نوجوانان