مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:302015-11-29بين الملل

فلسطینیان امروز و روزهای آینده اقدامات وسیعی علیه اشغالگران انجام می دهند


گروه های ملی فلسطینی امروز و روزهای آینده اقدامات گسترده ای به مناسبت روز همبستگی جهانی با ملت فلسطین و مخالفت با شهرک سازی و اشغالگری انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی پانوراما الشرق الاوسط، گروههای ملی فلسطینی در رام الله و البیره اعلام کردند امروز یکشنبه روز تشدید تنش در همه مناطق برخورد با نیروهای اشغالگر اسراییلی و شهرک نشینان خواهد بود و بر همین اساس تجمعی برای گرامیداشت روز همبستگی جهانی با ملت فلسطین، در میدان المناره در رام الله برگزار می شود.

این گروه ها همچنین روز سه شنبه اولین روز از آخرین ماه سال 2015 را روز تشدید اقدامات میدانی علیه رژیم اشغالگر اسراییل دانستند و تاکید کردند به همین مناسبت ساعت یک بعدازظهر تجمعی نزدیک فروشگاه لوازم پزشکی البالوع برگزار می شود و شرکت کنندگان سپس به سمت پاسگاه بیت ایل حرکت خواهند کرد.

گروه های ملی فلسطینی همچنین تاکید کردند روز جمعه نیز روز تشدید اقدامات میدانی علیه رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن خواهد بود و از مسجد حمزه البالوع به سمت پاسگاه بیت ایل حرکت و بر ادامه انتفاضه و گسترش آن در مخالفت با اشغالگری و شهرک سازی تاکید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینیان امروز و روزهای آینده اقدامات وسیعی علیه اشغالگران انجام می دهند

فلسطینیان امروز و روزهای آینده اقدامات وسیعی علیه اشغالگران انجام می دهند