مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:262015-11-29اقتصادي

با افتتاح 3 بازار روز طی ماه جاری تعداد بازار روزهای کرج به 23 بازار می رسد


معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افتتاح سه بازار روز در ماه جاری خبر داد و گفت: افزایش خدمت رسانی مهمترین رسالت سازمان بوده و این مهم در راس اقدامات اجرایی سازمان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، حمید عبدالله پور بازارهای سیب، مروارید و بزرگمهر را سه بازار روز در دست احداث نام برد و اظهار داشت: این بازارها به ترتیب در خیابان برزنت واقع در حصارک، فلکه پنجم فردیس و جاده ملارد به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح بازار روزها در مناطق 3 و 10 را از اهداف سازمان در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم تر ذکر و عنوان کرد: با تاکید و حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اجرای طرح ارائه خدمات به مناطق مذکور به نحو احسن انجام شده است.

عبدالله پور با مهم شمردن موضوع تامین رفاه شهروندان و ضرورت فراهم آوردن زمینه های دسترسی آسان آنها به کالاها و خدمات مورد نیاز، احداث بازار روزها در تمام مناطق کرج را ضروی دانست و افزود: سازمان سعی در ایجاد توازن در احداث بازار روزهای کرج در دیگر مناطق دارد که با برنامه ریزی های انجام شده این مهم در آینده ای نزدیک محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتتاح 3 بازار روز طی ماه جاری تعداد بازار روزهای کرج به 23 بازار می رسد

با افتتاح 3 بازار روز طی ماه جاری تعداد بازار روزهای کرج به 23 بازار می رسد