مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:152015-11-29اجتماعي

کاهش شکاف آموزش دختران و پسران پس از انقلاب


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 49 درصد از دختران و 51 درصد از پسران در سطح مدارس مشغول تحصیل هستند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم شکاف بین آموزش دختران و پسران را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی اصغرفانی در حاشیه مراسم اختتامیه دومین کنفرانس عدالت و توسعه آموزشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعلام کرده ایم همه کسانی که مایلند به آموزش و پرورش در زمینه های مختلف کمک کنند می توانند پرداخت های نقدی خود را به صندوق توسعه و عدالت آموزشی واریز کنند، گفت: همچنین می توانند همه پولی را که قصد کمک دارند در یک حسابی قرار بدهند تا سود حاصل از آن به نفع دانش آموزان و آموزش و پرورش مناطق کمتر توسعه یافته مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به روحیه خوبی که از مردم سراغ داریم بتوانیم کیفیت آموزش و پرورش را بخصوص در مناطق دور افتاده و محروم افزایش دهیم و شعار خود را مبنی بر توسعه عدالت آموزشی در برنامه ششم توسعه محقق کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره عدالت آموزشی جنسیتی اظهار کرد: در سطح کلان کشور 51 درصد دانش آموز پسر و 49 درصد دانش آموز دختر داریم که این آمار و گزارش در سطح بین المللی نیز بازتاب خوبی داشت و از آن تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شکاف آموزش دختران و پسران پس از انقلاب

کاهش شکاف آموزش دختران و پسران پس از انقلاب