مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:012015-11-29اجتماعي

چگونگی برخورد پلیس راهور با کشف حجاب در خودرو/ غلط بودن واژه دستکاری چراغ ها


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد این مرکز با «دور دور کردن» و کشف حجاب در خودرو، بین المللی بودن تابلوها، اظهارات غیرکارشناسانه درباره چراغ های راهنمایی و همچنین ادامه طرح ضربت شبانه پلیس خبر داد.

- رییس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد این مرکز با دور دور کردن و کشف حجاب در خودرو، بین المللی بودن تابلوها، اظهارات غیرکارشناسانه درباره چراغ های راهنمایی و همچنین ادامه طرح ضربت شبانه پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد اقدامات پلیس راهور فاتب پیرو دستورات فرمانده ناجا مبنی بر برخورد با دور دور کردن، مزاحمت نوامیس، کشف حجاب در خودرو و آلودگی صوتی اظهار داشت: برخورد با چنین پدیده های زشت و ناهنجار اجتماعی به صورت ویژه در دستور کار پلیس تهران بوده و برخورد مناسب و قاطع با متخلفان با همکاری پلیس پیشگیری و پلیس امنیت اخلاقی انجام می شود.

چگونگی برخورد پلیس راهور با کشف حجاب در خودرو رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص نوع برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با مرتکبان کشف حجاب، دور دور، آلودگی صوتی و مزاحمت برای نوامیس، اعلام کرد: مأموران پلیس راهور فاتب خودروی فرد متخلف را به نزدیکترین پارکینگ هدایت کرده و راننده خاطی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی برخورد پلیس راهور با کشف حجاب در خودرو/ غلط بودن واژه دستکاری چراغ ها

چگونگی برخورد پلیس راهور با کشف حجاب در خودرو/ غلط بودن واژه دستکاری چراغ ها