مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 14:562015-11-29اجتماعي

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد شناسایی 6000 معلول در طرح c


در اجرای طرح c بیش از 5 هزار و 948 معلول شناسایی و زیرپوشش قرار گرفته اند.

- حسین افشارمقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طرح c از سال 80 در استان قزوین آغاز شد و تاکنون در تمام مناطق تابعه اجرا شده است که در این مناطق از سوی تیم c بیش از 5 هزار و 948 معلول شناسایی و زیرپوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: با تلاش بهزیستی استان قزوین طی سال جاری امکان پوشش 100 درصدی جامعه هدف در جوامع روستایی از سوی تیم های c فراهم شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: تیم های C خدمات 6گانه به معلولان که شامل آموزش در خانواده، آموزش در جامعه، استفاده از سیستم ارجاع، ارائه وسایل کمک توانبخشی اشتغال، کاریابی معلولان و خدمات حمایتی اجتماعی معلولان است، ارائه می دهد.

افشارمقدم اضافه کرد: این طرح امکان مشارکت فعال تمام بخش های جامعه اعم از گروه های داوطلب خودیار، انجمن های غیردولتی و شوراهای محلی را در توانمندسازی معلولان و خانواده های آنان فراهم ساخته است.

این مسئول ادامه داد: در طرح c تلاش می شود تا افراد معلول همانند سایر آحاد جامعه به نیازهای فردی و اجتماعی خویش دست یابد و خدمات مورد نیاز خود را در زمینه آموزش توانبخشی حرفه ای و اجتماعی، اشتغال وسایل کمک توانبخشی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد شناسایی 6000 معلول در طرح c

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد شناسایی 6000 معلول در طرح c