مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:512015-11-29سياسي

مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی: جشنواره هنرهای آسمانی در قم برگزار می شود


مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی از برگزاری این جشنواره همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم حجت الاسلام محمود ملکدار ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای آسمانی و دبیران کمیته های مختلف این جشنواره با بیان اینکه اکنون چهارمین دوره جشنواره در حال برگزاری است، اظهار کرد: باید در حوزه افرادی وجود داشته باشند که در زمینه های هنری پرچم داری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف اینکه طلاب با موضوعات هنر در امر پژوهش آشنا شوند، برگزار می شود، البته باید در نظر داشت هنر ظرفیت خوبی برای انتقال مفاهیم اسلامی است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه با بیان اینکه چهارمین جشنواره هنر آسمانی امسال در دهه فجر برگزار می شود، گفت: این جشنواره در قالب داستان، شعر و پژوهش است که علاقه مندان بر اساس توانمندی خود می توانند در آن شرکت کنند.

ملکدار تصریح کرد: بخشی از این جشنواره با توجه به دوران پرافتخار دفاع مقدس به این بخش اختصاص پیدا کرده زیرا این دوران بسیار ارزشمند و درس آموز است.

وی یادآور شد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز پژوهش های صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری قم در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی: جشنواره هنرهای آسمانی در قم برگزار می شود

مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی: جشنواره هنرهای آسمانی در قم برگزار می شود