مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:462015-11-29سياسي

تجمع عزاداران اربعین حسینی همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود


تجمع بزرگ هیئت های مذهبی و اقشار مختلف مردم در روز اربعین حسینی در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین دشتکی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، اظهار داشت: به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر اداره تبلیغات اسلامی همدان اجرای برنامه هایی را در این شهرستان در نظر گرفته است.

وی از برگزاری مراسم تجمع هیئت های مذهبی شهرستان همدان به مناسبت اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه عاشورا مایه عزت و عظمت شیعه است، گفت: مراسم تجمع هیئت های مذهبی همدان به مناسبت اربعین حسینی 9 صبح روز چهارشنبه 11 آذرماه در میدان امام (ره) این شهرستان برگزار می شود.

دشتکی از فعالیت هزار و 800 مسجد در سطح استان خبر داد و گفت: تشکیل یک اجتماع محوری در هر شهرستان توسط شورا ها، کانون ها و هیئت های مذهبی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه های دینی و فرهنگی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اجرا می شود.

دشتکی با اشاره به برنامه های برون استانی به مناسبت اربعین حسینی افزود: اعزام زائران به عتبات عالیات، ارائه خدمات فرهنگی-رفاهی به زائران اربعین در مسیر و آمادگی پذیرایی از زائران کربلا از دیگر برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع عزاداران اربعین حسینی همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود

تجمع عزاداران اربعین حسینی همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود