مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 11:162015-11-29سياسي

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی اجرا شد


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی امروز یکشنبه هشتم آذر ماه با شعار"مدرسه ایمن – جامعه تاب آور" با همکاری جمعیت هلال احمر در مدارس استان مرکزی به اجرا درآمد.

- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی امروز یکشنبه هشتم آذر ماه با شعار"مدرسه ایمن – جامعه تاب آور" با همکاری جمعیت هلال احمر در مدارس استان مرکزی به اجرا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آرش اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آمادگی در مقابل زلزله اظهار داشت: استان مرکزی و کشور ما از مناطق زلزله خیز به حساب می آید، بنابر این لازم است که آمادگی خود را برای مقابله با این حادثه بالا ببریم.

وی افزود: آمادگی دانش آموزان و آموزش، مهارت افزایی، کار تیمی و برگزاری مانورها در سطح مدارس بسیار مهم است چرا که دانش آموزان جمعیت زیادی از جامعه را شامل شده و آمادگی آنها در هنگام مواجه با واقعه سبب کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: هفدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی با هدف ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان و مدیریت بحران در زمان بروز حادثه است برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی اجرا شد

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی اجرا شد