مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:162015-11-29ورزشي

خسه بازی رئال مادرید - ایبار را از دست داد


مهاجم اسپانیایی کهکشانی ها در سیزدهمین بازی این فصل تیمش در لالیگا به میدان نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، نام خسه رودریگس از فهرست بازیکنان رئال مادرید برای بازی امشب (یکشنبه) برابر ایبار در هفته سیزدهم لالیگا خط خورد و خوسه لاسو جای او را در فهرست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآس، خسه در آخرین جلسه تمرینی رئال پیش از بازی برابر ایبار، ضربه شدیدی خورده است و در حالی که قرار بود کهکشانی ها را در سفر به باسک همراهی کند، در خانه ماند.

محروم شدن خسه از بازی برابر ایبار در شرایطی صورت گرفته است که رئالی ها چهار بازیکن مهم دیگر خود را برای این بازی در اختیار ندارند.

ایسکو به خاطر محرومیت دو جلسه ای اش برای خطای خشنی که در ال کلاسیکو روی پای نیمار مرتکب شد و سرخیو راموس، رافائل واران و مارسلو به خاطر مصدومیت نمی توانند برابر ایبار به میدان بروند.

فهرست 19 نفره رئال مادرید برای مصاف با ایبار به شرح زیر است:دورازه بان ها: ناواس، کاستیا لانی یسمدافعان: په په، ناچو، کارواخال، آربلوا و دانیلوهافبک ها:کروس، خامس، بیل، کاسمیرو، کواچیچ، مودریچ، چریشف و لاسومهاجمان: رونالدو، بنزما و واسکز تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 18:30 به وقت تهران میهمان ایبار است و برای کاهش فاصله 9 امتیازی اش با بارسلونای صدرنشین، به سه امتیاز این بازی نیاز دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسه بازی رئال مادرید - ایبار را از دست داد

خسه بازی رئال مادرید - ایبار را از دست داد