مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:152015-11-29سياسي

همه امکانات برای خدمات رسانی به زوار اربعین به کار گرفته شود


نماینده آیت الله سیستانی در ایران، بر ضرورت بکارگیری امکانات دو کشور ایران و عراق برای خدمات رسانی بیشتر به زوار در ایام منتهی به اربعین حسینی در کربلا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و استاندار قم گفت: خوشبختانه سفیر عراق همکاری بسیار خوبی برای حل و فصل مشکلات زائران اربعین انجام داد.

وی افزود: یکی از نکات بسیار مهم برای حضور زائران امام حسین(ع) این است که وقتی این زائران وارد عراق می شوند باید فضای رفاهی آنها به ویژه مسکن و غذا فراهم باشد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران تاکید کرد: باید فعالیت های جدی انجام شود که در زمینه مسکن، مشکل کمتری برای زائران ایرانی وجود داشته باشد و سال به سال باید این مشکلات کمتر شود.

شهرستانی گفت: مردم عراق در این روزها خدمت گزاری خود را به زائران حسینی(ع) به حد اعلی می رسانند و این عشقی که مردم عراق به میهمانان اربعینی دارند با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست.

وی بیان کرد: نکته مهم این است که پس از این مراسم از این مردم و میزبانان تجلیل شود تا تاثیرات روانی جدی خود را در میان مردم این دو کشور برجای گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات برای خدمات رسانی به زوار اربعین به کار گرفته شود

همه امکانات برای خدمات رسانی به زوار اربعین به کار گرفته شود