مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:112015-11-29ورزشي

پایتخت والیبال آسیا به میزبانی دربی آذربایجان می رود


تیم های آذربایجانی شهرداری ارومیه و تبریز یکشنبه به میزبانی ارومیه ای ها به مصاف یکدیگر می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، یادواره 200 شهید والیبال یکشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از این دیدارها 2 تیم آذربایجانی شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می روند.

میزبانی پایتخت والیبال آسیا از دربی آذربایجان این دیدار که از ساعت 17 در سالن غدیر اهواز آغاز می شود، دربی والیبال آذربایجان نیز محسوب می شود که طی آن 2 تیم هم نام ارومیه ای و تبریزی آذربایجان، حساس ترین دیدار از هفته نهم بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال را در پایتخت والیبال آسیا برگزار می کنند.

2تیم شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز که در سال های گذشته و پس از حضور دوباره تیم تبریزی در رقابت های لیگ برتر والیبال، تنها تیم های آذربایجانی حاضر در لیگ برتر والیبال را تشکیل می دهد، این هفته در شرایطی متفاوت مقابل یک دیگر صف آرایی می کنند.

ارومیه در شوک از دست دادن فیاضی فلامینگوها که امسال با در اختیار داشتن بازیکنان نامداری همچون سعید معروف، پوریا فیاضی و آرمین تشکری تیمی در حد و اندازه های قهرمانی بسته و روانه مسابقات کرده اند، در روزهای گذشته با از دست دادن پوریا فیاضی به دلیل مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت والیبال آسیا به میزبانی دربی آذربایجان می رود

پایتخت والیبال آسیا به میزبانی دربی آذربایجان می رود