مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:112015-11-29ورزشي

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی خبر داد حمایت از مدارس کشتی خراسان رضوی


دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی با ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین مدرسه کشتی توسط مجید خدایی قهرمان المپیک در مشهد گفت: حمایت از مدارس کشتی در خراسان رضوی در صورت نیاز و تمایل رییس آن توسط هیئت استان انجام می شود.

- رضا صنعتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه در خراسان رضوی کشتی گیران بسیار حرفه ای فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از اتفاق های خوبی که در آذر ماه جاری برای کشتی خراسان رضوی رخ داد، کسب مقام سوم تیم کفایتی مشهد کشتی آزاد جام باشگاه های جهان بود که در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این تیم امسال کشتی گیر بومی نداشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخاب ورزشکار در تیم ها به سلیقه مربی بازمی گردد و علاوه بر این هدف اصلی در این مسابقات قهرمانی است بنابراین ورزشکاران حرفه ای این استان می توانند در لیگ های کشتی شرکت کنند.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی از اعزام ورزشکاران در دی ماه به دو نوع از مسابقات کشتی که به ترتیب مسابقات پهلوانی کشور و مسابقات OPEN رده نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود: این مسابقات به ترتیب در دوم و چهارم و ششم تا یازدهم دی ماه 94 برگزار می شود.

صنعتی با ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین مدرسه کشتی توسط مجید خدایی قهرمان المپیک در مشهد گفت: حمایت از مدارس کشتی در خراسان رضوی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی خبر داد حمایت از مدارس کشتی خراسان رضوی

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی خبر داد حمایت از مدارس کشتی خراسان رضوی