مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:062015-11-29بين الملل

مانور محبوبیت «ژنرال قاسم سلیمانی» در بزرگ ترین راهپیمایی جهان


در بخش قابل توجهی از موکب های عراقی، تصاویر سرلشکر سلیمانی در کنار تصاویر شهدا و علمای بزرگ جهان اسلام نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی می گوید: ما که در موصل زندگی می کردیم و در نبرد با داعش حضور مستقیم داریم، می دانیم که آقای ژنرال سلیمانی چه نعمت بزرگی برای جریان مقاومت است و می دانیم که اگر ایشان نبود معلوم نبود چه اتفاقی در انتظار مردم عراق و سوریه بود.

در بین راه از برخی راهپیمایان هندی که تصاویر فرمانده سپاه قدس را روی کوله های خود نصب کرده بودند، پرسیدم قاسم سلیمانی را از کجا می شناسید که گفتند: سلیمانی محبوب ترین ژنرال نظامی جهان اسلام است و او بین شیعه و سنی به دلیل مجاهدتی که در راه اسلام می کند، محبوبیت خاص بی نظیری دارد.

سرلشکر قاسم سلیمانی حتی برای کودکانی که همراه برزگ ترهای خود در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند، غریبه نیست و او امروز همطراز یک عالم بزرگ مذهبی در بین مسلمانان محبوبیت دارد که ممکن نیست فردی در راهپیمایی اربعین شرکت کند، اما رابطه عاطفی و معنوی مسلمانان با سرلشکر سلیمانی را احساس نکند.

محمدحسن قدیری ابیانیه سفیر اسبق ایران در ایتالیا که در راهپیمایی اربعین حضور داشت، درباره محبوبیت ژنرال سلیمانی در عراق، گفت: علت این محبوبیت را باید در مجاهدت ها و رشاد ت های پاسداران ایران در حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور محبوبیت «ژنرال قاسم سلیمانی» در بزرگ ترین راهپیمایی جهان

مانور محبوبیت «ژنرال قاسم سلیمانی» در بزرگ ترین راهپیمایی جهان