مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:012015-11-29بين الملل

روسیه چه تحریم هایی علیه ترکیه وضع کرد؟


متن کامل حکم اجرایی رییس جمهوری روسیه برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، درپی اقدام ترکیه به ساقط کردن یک فروند جنگنده سوخو24 روسی در آسمان سوریه، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با امضای یک حکم اجرایی تحریم هایی علیه ترکیه را وضع کرد.

بر اساس این گزارش این اقدامات اجرایی برای تضمین امنیت ملی روسیه، محافظت از اتباع روسی در برابر اقدامات کیفری و سایر اقدامات غیر قانونی و اجرای تدابیر اقتصادی ویژه بر ضد ترکیه اتخاذ شده است.

ولادیمیر پوتین این دستور اجرایی را در ساعت های پایانی روز شنبه امضا کرد.

متن کامل این دستور العمل به شرح زیر است: رییس جمهور روسیه این تصمیم را با هدف تضمین امنیت ملی و محافظت از منافع ملی فدراسیون روسیه و محافظت از اتباع فدراسیون روسیه در برابر اقدامات کیفری و غیر قانونی و مطابق با قوانین فدرال در خصوص تدابیر اقتصادی ویژه مصوب 30 دسامبر سال 2006 و بیست و هشتم دسامبر 2010، گرفته است.

نهادهای دولتی فدراسیون روسیه، نهادهای محلی دولت روسیه، نهادهای حقوقی، سازمان ها و افرادی که در قلمرو فدراسیون روسیه هستند باید در اجرای اقدامات خود توجه داشته باشند که موارد ذیل به صورت موقت در قلمرو سرزمینی روسیه اجرا می شود: الف) ممنوعیت یا محدودیت بر عملیات اقتصادی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه چه تحریم هایی علیه ترکیه وضع کرد؟

روسیه چه تحریم هایی علیه ترکیه وضع کرد؟