مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 08:262015-11-29اقتصادي

نسخه ای برای نجات جاده شمال/"نه" به عوارض 20هزار تومانی جاده خاطره ها


می گویند برای پیمودن جاده زیبای شمال باید از این به بعد 20هزار تومان پول بدهی؛جاده ای که دنیایی از خاطره هاست و این در حالیست که معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی معتقد است به جای پولی کردن این جاده باید ساعات ترافیکی اش اصلاح شود.

- مرتضی رحمانی موحد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، درباره دیدگاه معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برای پولی شدن جاده شمال که باید مردم 20 هزار تومان پرداخت کنند؟ اظهار داشت: این بسته به قوانین کشور دارد.

اگر قوانین کشور اجازه دهد می توان مانند بسیاری از کشورها عوارض جاده گرفت، چون جاده های بزرگراهی یا کوهستانی عموماً اینگونه است ولی اینکه در ایران بخواهند غیر از اتوبان برای جاده های ملی هم پول بگیرند حرف دیگریست.

وی ادامه داد: برای جاده شمال باید یک بخش بزرگتری از کشور در موردش فکر کند زیرا کسانی که در مورد جاده شمال تصمیم می گیرند هم اکنون محدود هستند به ترافیک و امنیت این جاده؛ درحالیکه بحث فرهنگی آن عمیق تر از این حرفهاست.

رحمانی موحد تصریح کرد: نکته ای که در مورد جاده شمال باید عنوان کنم این است که جاده شمال را جمعه ساعت 3 بعداز ظهر تا 12 شب یکطرفه می کنند.

در صورتیکه این باید از 8 صبح تا یک ظهر یک طرفه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه ای برای نجات جاده شمال/"نه" به عوارض 20هزار تومانی جاده خاطره ها

نسخه ای برای نجات جاده شمال/"نه" به عوارض 20هزار تومانی جاده خاطره ها