مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 07:012015-11-29دانش

امکان پرداخت الکترونیکی بدهی دانشجویان و فارغ التحصیلان به صندوق رفاه دانشجویان


اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از امکان پرداخت الکترونیکی بدهی دانشجویان و فارغ التحصیلان به صندوق رفاه دانشجویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" این طرح با هدف تسریع و تسهیل فرایند تسویه حساب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه با صندوق رفاه دانشجویان، از طریق امکان پرداخت آنلاین دفترچه اقساط و پرداخت اجاره بهاء خوابگاه از طریق سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه فراهم شده است .

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه برای استفاده از این سامانه می­توانند با مراجعه به سامانه پورتال دانشجویی به نشانی http://bp.

swf.

ir و با وارد نمودن کد ملی به عنوان نام کاربر و کلمه عبور، وارد سامانه شده (در صورت تمایل با تغییر رمز عبور ) نسبت به پرداخت بدهی های خود با کارت شتاب از طریق درگاه بانک تجارت اقدام نمایند.

ضروری است دانشجویان و فارغ التحصیلان پس از پرداخت، برای تکمیل این فرایند به امور دانشجویی دانشکده و یا اداره رفاه دانشجویان دانشگاه مراجعه و نسبت به اعلام بدهی پرداختی خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، فرمت کدکاربری و کلمه عبور، کد ملی با خط تیره است و کاربر در صورت فراموشی کلمه عبور تغییر یافته خود می تواند با امور دانشجویی دانشکده خود و یا اداره رفاه دانشجویان دانشگاه تماس حاصل نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت الکترونیکی بدهی دانشجویان و فارغ التحصیلان به صندوق رفاه دانشجویان

امکان پرداخت الکترونیکی بدهی دانشجویان و فارغ التحصیلان به صندوق رفاه دانشجویان