مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 00:512015-11-28اقتصادي

بیمه 8 هزار قالیباف در استان زنجان لغو شد


مدیر فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به طرح نظارت و بازرسی از دار قالی ها در زنجان گفت: تا پایان آبان ماه بیمه 8 هزار قالیباف در استان زنجان لغو شده است.

- سیدمحسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با اشاره به در نظر گرفتن بودجه دولتی برای بیمه قالیبافان اظهار داشت: این اعتبارات تنها 50 درصد اعتبار مورد نیاز مدیریت فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است.

وی تصریح کرد: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اعلام شده 21 هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه فرش و صنایع دستی قرار دارند.

مدیر فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: 18 هزار از 21 هزار فرد بیمه شده مربوط به فرشبافی و 3 هزار نفر دیگر مربوط به بیمه شدگان صنایع دستی است.

وی با اشاره به اینکه از 21 هزار افراد هدف 13 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه قالیبافی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه بیمه قالیبافی 8 هزار نفر در استان زنجان لغو شده است.

جعفری ابراز کرد: عدم پرداخت به موقع حق بیمه از سوی بیمه شدگان، از کار افتادگی و تغییر شغل قالیبافان و حذف افراد غیرقالیباف در پایش های تامین اجتماعی، اتحادیه قالیبافان و سازمان صنعت، معدن و تجارت از جمله دلایل حذف بیمه 8 هزار قالیباف در استان زنجان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 8 هزار قالیباف در استان زنجان لغو شد

بیمه 8 هزار قالیباف در استان زنجان لغو شد