مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 00:412015-11-28اقتصادي

توزیع نامناسب کتابخانه ها در استان زنجان


مدیرکل امور کتابخانه های استان زنجان با اشاره به وجود 86 باب کتابخانه و عدم کمبود کتابخانه های عمومی گفت: توزیع کتابخانه ها در سطح روستاها و شهرهای استان رنجان نامناسب است.

- امیرعلی نیکبخش در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "اظهار داشت: تا چند سال آینده، استان زنجان از لحاظ تعداد کتابخانه به چشم انداز افق 1404نهاد کتابخانه های کشور دست می یابد که در حال حاضر در برخی از مناطق استان، تعداد کتابخانه ها بیشتر از دیگر نقاط است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل کتابخانه های استان زنجان، عدم توزیع مناسب کتابخانه در سطح استان است، افزود: در تلاشیم با ایجاد کتابخانه در فضاهای مازاد روستایی در راستای برطرف کردن این مشکل گام برداریم.

مدیرکل امور کتابخانه های استان زنجان با اشاره به اینکه برای احیای جایگاه کتاب و کتابخوانی باید همه مسئولان استانی مشارکت کنند، گفت: نهاد کتابخانه ها برای اشاعه فرهنگ مطالعه، با تهیه کتاب و ایجاد فضای کتابخانه ای اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات نهاد کتابخانه ها، متولیان فرهنگی نیز باید فعالیت های لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه انجام دهند، خاطرنشان کرد: کتاب و کتابخوانی باید در هریک از برنامه های تلویزیونی و به ویژه فیلم ها و سریال های تولید شده نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نامناسب کتابخانه ها در استان زنجان

توزیع نامناسب کتابخانه ها در استان زنجان