مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 00:212015-11-28بين الملل

خطر قدرت گرفتن پوپولیست ها در اروپا در سایه بحران پناهندگان


کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل بحران کنونی پناهندگان را نتیجه اختلافات بین دولت های اروپایی درباره این مسئله دانسته و درباره قدرت گرفتن پوپولیست ها در چنین شرایطی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"،"آنتونیو گوترس"، کمیسر امور پناهندگان سازمان ملل از اروپا درخواست کرد که در بحران پناهندگان یکپارچه و هماهنگ عمل کنند در غیر این صورت همگی شکست خورده و بازنده خواهند بود.

وی که در گفتگو با "تاگس شاو" آلمان سخن می گفت در پاسخ به این پرسش که شما شرایط کنونی پناهندگان در اروپا را چگونه می بینید در این باره ابراز نگرانی کرده و گفت: شرایط کنونی نتیجه اختلافات بین دولت های اروپایی و همچنین احزاب در کشورهای عضو این اتحادیه است.

در این میان حالا بویژه این مسئله اهمیت دارد که کشورهای اروپایی هم از نظر نظامی و هم از نظر مالی در کنار هم باشند وگرنه هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت و همه بازنده خواهند بود.

وی در ادامه درباره انتظارات خود از اروپا گفت: من امیدوارم اروپا این مسئله را درک کند که تنها یک راه حل مشترک اروپایی برای این بحران وجود دارد و غلبه بر این مسئله یک مسئولیت اروپایی است.

کشورهای اروپایی باید وحدت نظر در این باره نشان دهند؛ البته تا به حال این اتفاق نیافتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر قدرت گرفتن پوپولیست ها در اروپا در سایه بحران پناهندگان

خطر قدرت گرفتن پوپولیست ها در اروپا در سایه بحران پناهندگان