مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 23:402015-11-28فرهنگي

برگزیدگان جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند


پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با اهدای جایزه ویژه بازیگری به حسین مسافر آستانه به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت شامگاه هفتم آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان و نیز تعدادی از خانواده های شهدا و با تقسیم جوایز و تقدیرها در بسیاری از بخش ها بین تعداد زیادی از کاندیداها، برگزار شد.

در این مراسم که برخلاف برنامه های این چنینی با کمترین سخنرانی همراه بود حسین پارسایی دبیر جشنواره در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه بیش از 1000 اجرای عمومی در بیش از 60 تالار نمایشی در این جشنواره برپا شده است، گفت: این جشنواره به ایستگاه آخر رسیده است و امیدوارم پس از پانزدهمین دوره قلم ها بر کاغذ به استقلال جشنواره شانزدهم برویم.

پس از آن برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره از جمله بخش کودک و نوجوان، رادیو تئاتر، عکس و پوستر، تئاتر خیابانی و صحنه ای توسط سید جواد هاشمی که اجرای مراسم را بر عهده داشت معرفی شدند.

بخش کودک و نوجوان تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و یک سکه بهار آزادی به طور مشترک به نمایش های قالی مادربزرگ به کارگردانی فاطمه باغبادی و نمایش طلسم زریانه به کارگردانی حسین چراغی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند