مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 21:212015-11-28بين الملل

ارتش سوریه: اطلاعات موثقی از افزایش کمک ترکیه به تروریست ها داریم


فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که دمشق اطلاعات موثقی در دست دارد که نشان می دهد ترکیه حمایت خود را از گروه های تروریستی در سوریه افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دولت ترکیه در ازای دستیابی به نفت و آثار باستانی مسروقه از سوریه و عراق به بهایی بسیار ناچیز، گروههای تروریستی را به سلاح و مهمات تجهیز می کند.

در این بیانیه آمده است: ما اطلاعاتی موثق داریم مبنی بر اینکه دولت ترکیه اخیرا حمایت های خود از تروریستها را برای ادامه ارتکاب جنایهای تروریستی در ازای دستیابی به نفت و آثار باستانی مسروقه از سوریه و عراق به بهای بسیار ناچیز افزایش داده است.

فرماندهی کل ارتش سوریه افزود: اطلاعاتی داریم که نشان می دهد وسایط نقلیه از مناطقی که تروریست ها بر آن سیطره دارند بدون هیچ مانعی در آمد و شد هستند و از گذرگاه های مرزی ترکیه نیز بدون هیچ بازرسی عبور می کنند.

در این بیانیه آمده است که ادعای دولت ترکیه مبنی بر اینکه این وسایط نقلیه کاروان های حامل کمک های بشر دوستانه است خرافه ای بیش نیست، زیرا این کاروانها محموله های سلاح و مهماتی است که به دست تروریستها می رسد و این خودروها همچنین تروریستهای مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه: اطلاعات موثقی از افزایش کمک ترکیه به تروریست ها داریم

ارتش سوریه: اطلاعات موثقی از افزایش کمک ترکیه به تروریست ها داریم