مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 20:452015-11-28فرهنگي

سید جواد رضویان: سر من را با 42 سال سن رنگ می کنند و به خواستگاری می فرستند!


" فیلمسازان ما بدشان نمی آید همچنان موهای من را با 42 سال سن رنگ کنند و به عنوان مردی جوان به خواستگاری بفرستند.

سید جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ از همکاری و کیفیت مجموعه جدید در حاشیه این گونه بیان کرد: در حاشیه کار خودش را انجام می دهد و جزییات و ابزار رضایت از روند پیشرفت آن را باید از صاحبانش پرسید اما تصور و نظر من به عنوان یک عضو کوچک گروه این است که چون تعداد بازیگران زن در سری جدید و فاز دوم به حداقل رسید شاید ما طیفی از مخاطبان خانم خود را زیاد درگیر کنیم البته این نظر شخصی من بود و شاید مساعد نباشد.

وی در مورد جایگاه سینمای طنز و معرفی بازیگران این رشته طی چند سال اخیر بیان کرد: متأسفانه طی چند سال اخیر بعد از دوستانی مانند مهران مدیری، رضا عطاران و.

که همچنان بهترین عملکرد را در حوزه سینما و تلویزیون دارند و ما که موج کمدی و طنز بعد از آن ها بودیم و به جمعشان پیوستیم دیگر موجی اضافه نشد.

یعنی فیلمسازان ما بدشان نمی آید همچنان موهای من را با 42 سال سن رنگ کنند و به عنوان فردی جوان به خواستگاری بفرستند، منی که باید نقش پدر دختر را بازی کنم! وی افزود: فیلمسازان و سینما تلاش می کنند همچنان نسل ما را جوان جلوه دهند در صورتی که این گونه نیست ما نیازمند به پرورش نسل جدیدی هستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید جواد رضویان: سر من را با 42 سال سن رنگ می کنند و به خواستگاری می فرستند!

سید جواد رضویان: سر من را با 42 سال سن رنگ می کنند و به خواستگاری می فرستند!