مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:112015-11-28سياسي

کمبود منابع بیمه ها به دلیل هزینه بزرگترین طرح اجتماعی دولت؟!+پاسخ ها


تخصیص ندادن اعتبارهای مصوب و بیمه شدن رایگان 11 میلیون ایرانی بدون پیش بینی منابع کافی از علل مشکلات سازمان بیمه سلامت است، همچنین در این یادداشت به این انتقاد که کمبود منابع بیمه ها به دلیل هزینه های طرح تحول سلامت بوده است پاسخ داده شده است.

- تخصیص ندادن اعتبارهای مصوب و بیمه شدن رایگان 11 میلیون ایرانی بدون پیش بینی منابع کافی از علل مشکلات سازمان بیمه سلامت است، همچنین در این یادداشت به این انتقاد که کمبود منابع بیمه ها به دلیل هزینه های طرح تحول سلامت بوده؛ پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت در پاسخ به یادداشت دکتر احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد تجمیع بیمه ها آورده است: سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب نیز مدیریت منابع مالی سلامت را با محوریت وزارت بهداشت می داند که این سیاست ها بر تمام قوانین موجود متاخر است که این سیاست ها بر تمام قوانین موجود متاخر است.

احمد توکلی در یادداشتی تجمیع بیمه ها را بر خلاف قانون برنامه پنجم توسعه دانسته، این در حالی است که به گفته دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس بند د ماده 32 قانون برنامه پنجم توسعه تکلیف پکپارچه ساختن بیمه های درمان بر عهده وزارت بهداشت است و مهم تر از آن سیاست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع بیمه ها به دلیل هزینه بزرگترین طرح اجتماعی دولت؟!+پاسخ ها

کمبود منابع بیمه ها به دلیل هزینه بزرگترین طرح اجتماعی دولت؟!+پاسخ ها