مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:062015-11-28دانش

تفاهم نامه همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و شرکت صنایع هامون سازه امضا شد


تفاهم نامه همکاری به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره ای و فناوری بین دانشگاه سیستان و بلوچستان و شرکت صنایع هامون سازه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" تفاهم نامه همکاری به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره ای و فناوری بین دانشگاه سیستان و بلوچستان و شرکت صنایع هامون سازه به امضا رسید.

این تفاهم نامه که با حضور علیرضا بندانی، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان و غلامرضا قاسمی، مدیر عامل شرکت صنایع هامون سازه منعقد شد، از تاریخ امضا به مدت سه سال می باشد که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات در مفاد آن پس از اعلام نظر کارگروه مشترک با توافق بالاترین مقام طرفین می باشد.

همچنین به منظور تحقق اهداف این تفاهم نامه و تسریع در تصمیم گیریها، کار گروه مشترکی از دو طرف با ابلاغ مدیران دو مجموعه تشکیل می شود.

این کارگروه مشترک ملزم به برگزاری جلسات ماهانه و اعلام نتایج حاصله به عالیترین مقام اجرایی طرفین می باشد.

هر کدام از طرفین تفاهم نامه یک نفر نماینده را معرفی می کند و کلیه توافقات حاصله کارگروه مشترک، صورتجلسه شده و جهت اجرا به طرفین با امضا عالی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و شرکت صنایع هامون سازه امضا شد

تفاهم نامه همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و شرکت صنایع هامون سازه امضا شد