مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 17:562015-11-28اقتصادي

100 درصد اعتبارات عمرانی استانی آذربایجان غربی تخصیص یافت


امسال 100 درصد اعتبارات عمرانی استانی آذربایجان غربی که معادل 192 میلیارد تومان است، تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ارومیه، قربانعلی سعادت امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان دستگاه های اجرایی اقداماتی را در مسیر پیشرفته و توسعه آذربایجان غربی آغاز کرده اند و امیدواریم در برنامه ششم توسعه این اقدامات به تحقق برسد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جزو هفت استان کشور است که بحث درآمد و هزینه را برای پیشرفت و توسعه پیشنهاد کرده است تصریح کرد: آذربایجان غربی استعداد خودگردانی را دارد و اگر استان در این پنج سال با درآمدهای استانی اداره شود به خودکفایی می رسد به شرطی که استاندار اختیارات لازم را نیز داشته باشد.

سعادت بیان کرد: متاسفانه از ظرفیت های موجود استان در شرایطی که اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید با قدرت بسیار اجرایی شود، استفاده نشده و به همین خاطر باید اختیارات، ضمیمه مسئولیت ها باشد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه زیرساخت های صادرات در استان فراهم است افزود: در این رابطه می توان از مرز سرو صادرات غیرنفتی را انجام داد و شرایط و امکانات لازم نیز در این زمینه آماده می شود و از سوی دیگر 16 میلیون تومان بودجه احداث پایانه صادراتی مجهز برای مرز سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد اعتبارات عمرانی استانی آذربایجان غربی تخصیص یافت

100 درصد اعتبارات عمرانی استانی آذربایجان غربی تخصیص یافت