مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 15:452015-11-28دانش

دیپلماسی علمی اولویت اساسی دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: 78 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه اردبیل، دکتر محمد اخباری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه های ایران و اتحادیه دانشگاه های قفقاز در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید سرنوشت خود را خودمان تعیین کنیم، گفت: باید از وجود کشورهای بزرگ منطقه از جمله ایران و ترکیه و کشورهایی که از پتانسیل لازم برای همکاری برخوردارند، در اتحادیه دانشگاه های قفقاز استفاده شود.

وی با بیان اینکه علوم را باید بر اساس نیازهای خود بومی کنیم، افزود: دانشگاه علمی کاربردی دیپلماسی علمی را اولویت اصلی خود قرار داده است و بصورت جدی آنرا دنبال می کند.

اخباری با بیان اینکه بالا بردن افزایش مهارت دانشجویان و استفاده از یافته های دیگران در حوزه مهارتی برای اساتید از اولویت های ما است، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگترین دانشگاه نظام مهارتی کشور و تنها دانشگاه نسل سوم کشور است که در جهت بالندگی شغلی و کارآفرینی کشور فعالیت می کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تاکید کرد: پروژه مولانا می تواند در سطح منطقه بسیار مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علمی اولویت اساسی دانشگاه علمی کاربردی

دیپلماسی علمی اولویت اساسی دانشگاه علمی کاربردی