مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:352015-11-28سياسي

دوری از اقدامات جزیره ای در توسعه دولت الکترونیک موثر است


استاندار گلستان امروز در دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: دوری از اقدامات جزیره ای و الزام به هماهنگی و اتصال در فعالیت ها در توسعه دولت الکترونیک موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه یکی از محور های اساسی توسعه رشد دولت الکترونیک است، تصریح کرد: اولین گام در این مسیرتلاش برای الکترونیکی کردن اقدامات دستگاه ها است و دستگاه ها باید با پرهیز از موازی کاری تلاش داشته باشند، اقدامات خود را الکترونیکی کنند.

وی با اشاره به نقشه توسعه دولت الکترونیک در استان، یادآور شد: نقشه راه توسعه دولت الکترونیک در استان باید با انتخاب راه های صحیح نرم افزاری و بر اساس اسناد بالادستی صورت گیرد.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته های شهرستانی کارگروه دولت الکترونیک، گفت: باید اقدامات کارگروه و کمیته های شهرستانی تشویقی باشد تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

استاندار گلستان اهمیت پنجره واحد در مباحث اقتصادی را مهم دانست و افزود: باید با شکل گیری کامل پنجره واحد و پیگیری روند آن در کمیته خاص مسیر حرکت سرمایه گذاران را تسریع و جهت دهی کرد.

صادقلو با بیان اینکه استان مجازی تنها منحصر به دولت نیست، یادآور شد: باید توسعه اقدامات الکترونیکی در تمام حوزه ها صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از اقدامات جزیره ای در توسعه دولت الکترونیک موثر است

دوری از اقدامات جزیره ای در توسعه دولت الکترونیک موثر است