مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:312015-11-28سياسي

تقاضای دوباره وکلای بقایی برای دیدار با رییس قوه قضاییه


وکلای حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور سابق که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، برای دومین بار از آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه تقاضای ملاقات کردند.

- سیدعلی اصغر حسینی و سیدعادل حیدری در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم" اظهار کردند که چند ماه قبل، از رییس قوه قضاییه درخواست ملاقات کردیم تا در خصوص مسائل مربوط به پرونده موکل، گزارشی را تقدیم و ایرادات روند رسیدگی و مسائلی از این دست را به وی گزارش و درخواست رسیدگی کنیم که با درخواستمان موافقت نشد.

وکلای حمید بقایی افزودند: به دلیل ضرورتی که در خصوص دیدار رییس قوه قضاییه و ارائه گزارش وقایع چند ماهه اخیر احساس می کنیم، دوباره نامه ای حاوی درخواست ملاقات به دفتر رییس دستگاه قضا ارسال کردیم که امیدواریم این بار با درخواست ملاقات موافقت شود.

حسینی و حیدری در پاسخ به این سئوال که آیا با موکل خود امکان ملاقات داشته اند یا خیر اظهار کردند: با درخواست های مکررمان برای ملاقات به جز یک مورد آن هم یک نفر از وکلا، مخالفت شده است که امیدواریم پس از دیدار با رییس دستگاه قضا به این مسائل رسیدگی و لااقل در خصوص ملاقات وکلا به نتیجه برسیم.

وکلای بقایی همچنین علت عدم پاسخگویی به خبرنگاران و اطلاع رسانی در خصوص این پرونده را تلاش در جهت حفظ آرامش جامعه و افکار عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای دوباره وکلای بقایی برای دیدار با رییس قوه قضاییه

تقاضای دوباره وکلای بقایی برای دیدار با رییس قوه قضاییه